onsdag 24. oktober 2012

herregud jeg er så flink til å være menneske og ikke dyr

Jeg har ikke blogga på lenge, og jeg beklager for det, men jeg har rett og slett glemt det. Jaja, i dag har jeg bestemt meg for å blogge istedenfor å stresse over ting hjernen min sier at jeg skal gjøre, for jeg vil ikke at den skal smelte. Derfor skriver jeg dette, og så går jeg og legger meg. Basta.
 
Dårlige ting:
  • Bikkja mi spiser tøflene mine hele tiden
  • Snart tomt for Imsdal (noen som vil sende meg i bytte mot billige sigaretter eller vin? Det har de masse av her)
  • Jeg snakker ikke polsk
  • Er generelt ganske dårlig i alt mulig, men jeg er jo søt da
 
 
Kanke noen spille denne sangen for meg:
                                            
 
 
Bra ting:
  • Den polske bursdagssangen topper alle andre bursdagssanger
  • Gymtimen i forrige uke ble erstatta med skyting (skytinga ble ikke noe av grunnet komplikasjoner, men bare at tanken slo dem er jo helt fantastisk)
  • Jeg var på fest og møtte nye mennesker. Tommel opp!
  • På festen lærte jeg meg å banne litt på polsk
  • Jeg har kjøpt ny, fin realfagbok som jeg har fire fag i, og den får meg til å skrive så fint og fargelegge nøye
  • Ei jente i klassen min dukket opp på skolen i denne t-skjorta:
 
Hvis du lurer så står det lykkelig, sint, uskyldig, svimmel, trist, skremt, annonym (lol), og hva faen står det på slutten dera. Ihvertfall: den norske elgens mange ansikter. Hadde jeg sett denne i Norge hadde jeg bare blåst i det, men å se den på en i klassen min i Polen gjorde at jeg lo så jeg grein. Det rare er at det faktisk har skjedd før, da vi fikk besøk fra Polen for noen år siden og han ene hadde på seg en t-skjorte hvor det sto: "God jul! Hilsen alle oss på Nille."


1 kommentar: