mandag 21. januar 2013

Vlogfrudommen

Hallois! I dag har jeg hatt med meg en veldig spesiell gjest, som har hjulpet meg med å lage min første videoblogg! Denne videobloggen henger litt sammen med en julegave jeg fikk av broren min (som han ble nominert til "Krydder i hverdagen"-prisen for i Pregschange Awards 2013), men ellers handler det også litt om hva Eva og jeg gjorde i dag. Eva er forresten en venninne av meg fra Frankrike, som også er på utveksling i Polen og går på samme skole som meg.

Denne videoen er dedikert til verdens kuleste lillebror, og vi hedrer ham i dag ved å smake på hans veldig alternative fredagssnacks - potetgull med tacokrydder. Og det selv om det er mandag!

 
NB. Videoen er på engelsk, både for at Eva og jeg skulle forstå hverandre, og fordi jeg tenkte at for en gangs skyld kan jeg jo lage noe som alle leserne mine kan forstå.
 
Au revoir!

4 kommentarer:

  1. OMG INGA! "Na zdrowie" and Hot-dog, hot-dog, hot-dog mniam mniam mniam! What they gonna think about us? :D

    SvarSlett
  2. Åååååå, så søte!

    SvarSlett
  3. szacun betyr respekt :)

    SvarSlett
  4. Jeg fant ut av det! Men takk likevel :)

    SvarSlett