fredag 22. februar 2013

Nyfremkalte bilder!

Jeg lovte dere i går at jeg skulle legge ut noen bilder, så jeg får vel gjøre det. Her er noen av bildene jeg henta hos fotografen. Alle er ikke yndlingsbildene mine, noen er der for å vise dere litt hvordan det ser ut der jeg bor eller bare... fordi.

Ikke en av favorittene, men dette er et bilde av kjøpesenteret Pogoria, som ligger veldig nærme skolen jeg går på.

Jeg vet ikke hvordan dette skjedde. Zombieapokalypsen nærmer seg!

Bilveien. Tatt gjennom O-en i Pogoria-skiltet.

Heller ikke et interessant bilde, men jeg ville vise dere sentrum av byen jeg går på skole i. Her er det, altså.

Liker dette bildet litt. Generelt er jeg veldig glad i polske skilt og reklameplakater, og det er så utrolig mange av dem! Og lyser/blinker de ikke, så er de nok bare ødelagt. 

Dette tok jeg for en stund siden, i høst. Dette er utenfor blokka til min tredje vertsfamilie i Polen, også ganske nærme skolen jeg går på nå. Høsten i Polen er helt fantastisk fin, fordi det er mye mer løvtrær enn vi har i Norge, og derfor flere farger.

Lyktestolper har de også.

Jeg tror dette er mitt favorittbilde. Dette er tatt rett ved bussholdeplassen en gang i vinter, og jeg har alltid vært veldig fascinert av hvordan fuglene setter seg i toppen av trærne, uten at noen forstår hvordan de tilsynelatende veldig tynne greiene klarer å holde så mange fugler.

Og selfvølgelig, høyt på favorittmotiv-lista: grafitti. Denne taggen sier "PUS", og jeg håper det var meningen. Men det var det jo selvfølgelig ikke. 

1 kommentar:

  1. Du tar mange gode bilder!!
    Og zombien var egentlig ganske søt ;)

    SvarSlett